فیلم به توان 3

مارول و دی سی کراس اوور دوست داریم ببینیم

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

با شروع DC Cinematic Universe که سرنوشت مارول را در این فیلم ها جلب می کند ، به نظر می رسد که دو ناشر بزرگ کمیک بوک می توانند هر دو سالها بر این گیشه مسلط شوند. برای طرفداران واقعی ، این عالی است. این می تواند به معنای فیلم جدید کمیک بوک تقریباً هر ماه پس از اتمام کارها باشد. اما به محض این که تمام داستانهای اصلی از بین نروند ، آیا جایی برای هر دو شرکت وجود دارد که بتوانند در مورد چیزهایی حتی بزرگتر همکاری کنند؟ این اتفاق روی کاغذ افتاده است ، پس چرا روی صفحه نمایش نیست؟

Batman vs Blade

کلید هر فیلم متقاطع خوب کمیک بوک در جو و تعادل نهفته است. شما نمی توانید بتمن را با هالک بجنگید زیرا مخاطبان هرگز باور نمی کردند که بروس وین بتواند از یک ماشین بزرگ و سبز طغیان بزرگ یک پانچ زنده بماند. به علاوه ، ما فقط می خواهیم قهرمانان را به عنوان دشمن به طور خلاصه ببینیم تا زمانی که آنها در برابر یک دشمن واقعی جمع شوند و به میدان بروند. شما به شخصیت های تعارفی احتیاج دارید ، به همین دلیل بتمن و بلید مانند دو خفاش در یک غار کنار هم می روند. بلید و بتمن هم زیبایی شناسی تاریک را به دست آورده اند و هم در دنیاهای مقدماتی با آدم های بدی که حاضر به قتل برای ضربات هستند زندگی می کنند. دشمنان بلید فوق طبیعی هستند ، در حالی که بتمن در حال محاسبه و دیوانه وار است ، اما به نظر نمی رسد که هیچکدام از آنها در تابش آفتاب قدم بردارند. این دو نبرد را با یکدیگر انجام دهید تا زمانی که لازم باشد در مقابل ترسناک و پدر خون آشام Blade ، لوکاس کراس قرار بگیرند. Deadpool و Blade ثابت کردند که بازاری برای فیلم های تیک کتاب طنز با درجه تاریک وجود دارد ، و افزودن بتمن به طور جدی باعث می شود که این فاجعه فیلم اکشن شود.

سوپرمن در مقابل ققنوس

مشکل سوپرمن مدتهاست که سوپرمن بوده است. او اساساً غیر قابل تخریب است ، بنابراین مهم نیست که وی علیه چه بدخواهی مخالف است ، اما به نظر می رسد هیچ تنشی واقعی وجود ندارد. حتی وقتی او در کمیک ها می میرد ، نویسندگان او را به عقب برگرداندند و هر گونه احساس ترس و وحشت از هر گونه دعوا که ممکن است در آینده بدست آورد ، برطرف کردند. شما می دانید Supes خوب خواهد بود. یا همچنین به نظر می اید. اگر فردی در جهان های ترکیبی مارول و دی سی وجود داشته باشد که بتواند پول خود را به Man of Steel بدهد ، و در حین انجام این کار به اندازه احمقانه نیفتد ، ققنوس است. ژان گری ، تحت مالکیت نیروی ققنوس ، در اصل اختیارات آفرینش کیهانی را دارد. ققنوس جلوه ای غیرقابل تجرد و غیرقابل ویرایش از نیروهای خود زندگی است. تمام جهان DC سخت است که بتواند در برابر ققنوس متحد شود ، بنابراین یک بازی برابر سوپرمن برای سنین یک سال خواهد بود.

Wonder Woman vs Thor

مسابقه عالی بین دو جهان ، Wonder Woman با Thor ، در مقابل خدای متعال قرار دارد که می تواند یکنواخت ترین مسابقه بین مارول و دی سی باشد. هر دو قهرمان احساس تزئین و تعهد دارند ، هر دو بخشی از یک پنچون بزرگتر هستند و به افتخار و صداقت ارزش دارند. هر دو می توانند ماشین پرتاب کنند. این دو ممکن است به دلیل سوء تفاهم به نوعی بدست بیایند. یک کاتالیزور خوب برای متقاطع ، پیوستن نیروها به Circe و Loki است زیرا قدرتهای مشابه آنها با هم همکاری خوبی دارند. Thor and Wonder Woman سرنگون می شوند تا اینکه بدانند دشمنان واقعی آنها چه کسانی هستند و پس از آن: بم. وقت تیمی است.

Deadpool vs Deathstroke

با موفقیت Deadpool ، این یک فرد بدون فکر است. Deathstroke مدتهاست که به عنوان شخصیتی که Rob Liefeld پاره پاره پاره شدن از Deadpool شد ، اذعان می شود ، پس چرا این دو نفر را در مقابل یکدیگر قرار نمی دهیم؟ هر دو دارای قطب نمای اخلاقی هستند و در حالی که به نظر می رسد Deadpool از نظر مهارت و توانایی ، حاشیه ای بر روی کاغذ دارد ، هرگز نمی توان درک کرد که یک استاد تکنسین Deathstroke چیست. سعی کنید جنون تقریباً بیکران Dead Deadpool را در برابر سرماخوردگی تصور کنید ، نبوغی را محاسبه کنید که اگر به زور وارد شود ، می تواند راهی برای متوقف کردن سوپرمن باشد. داشتن Deadpool دیوانه و سرزنش ، اما پرتاب او را به یک وضعیت جدی که توسط تهدید مشروع دشمن ایجاد شده است ، فضای جالبی را رقم می زند. بعلاوه ، از آنجایی که حریف وی واقعاً خودش است ، به یک معنا ، هنوز هم همان داستان فریبنده داستان است که باید Deadpool در آن بازی کند ، فقط در ظاهر یک فیلم جدی تر مخفی.

بیوه سیاه در مقابل Catwoman

سالهاست که در مورد یک فیلم ابرقهرمانی با تمرکز زن و رابطه جنسی جنسی ذاتی در پشت بسیاری از فیلمهای فعلی و بازاریابی آنها صحبت شده است. به دنبال اسباب بازی های Avengers بروید و اگر در هر کجا نمی توانید بیوه سیاه را پیدا کنید تعجب نکنید. و در حالی که ما یک فیلم Wonder Woman را در راه داریم ، آیا این کافی خواهد بود؟ البته که نه. چه فیلم بهتری برای جلب علاقه همه از یکی که دو تا از خانم های بد سلیقه را هم در مارول و هم در DC دارند ، جلب می کند؟ با پیشینه Black Widow به عنوان یک جاسوس و تاریخ Catwoman به عنوان یک دزد با مشخصات بالا ، شما شجره نامه کاملی برای یک هیجان انگیز اکشن در امتداد خطوط Mission: Impossible دارید ، اما با یک شیب ابرقهرمان. این می تواند ترکیبی کامل از فتنه های سکسی و فعالیت های ورزش های رزمی لگد است. نیازی نیست که کسی حتی در فیلم فوق العاده قدرت داشته باشد - به جز یک دشمن مشترک ، مثل سون آویوی.

پنجه تاریک

این ممکن است کمی تقلب کند اما بیایید با آن پیش برویم. در سال 1996 ، مارول و دی سی ادغام شدند تا آمالگام c را تشکیل دهند

omics برای اجرای بسیار محدود. این فقط یک رویداد متقاطع نبود. این تلفیق جهان بود که شخصیت های محبوب هر دو ناشر با قهرمانان مجرد ترکیب شدند. Spider-Man و Superboy در Spider-Boy ادغام شدند ، در حالی که کاپیتان آمریکا و سوپرمن در Super Soldier ادغام شدند. اما جالبترین ادغام همه ترکیب Batman و Wolverine بود که تبدیل به Dark Claw شد.

Dark Claw داستان لوگان وین یتیم است که به پروژه Weapon X می پیوندد و آدامانتیم را به اسکلت خود پیوند داده و از ماهیت جهش یافته خود می آموزد. وقتی این پروژه خاموش شد ، وی به جهان سفر می کند که مهارت های خود را به عنوان یک مبارز و کارآگاه در تلاش برای مبارزه با جرم و انتقام از مرگ والدینش به دست آورد. هویت واقعی او را فقط با شخص Sparrow ، گنجشک های رابین و Jubilee ، و همچنین قوس نامعلوم کینا ، که Sabertooth و جوکر را با هم صاف کرده است ، می شناسند. این داستان به وضوح طولانی در کمیک دوام نیاورد ، اما به تنهایی وولورین و بتمن در همان بدن بیش از ارزش آن بودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
محسن سلحشوری