فیلم به توان 3

سوپراستار LGBT

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ

گتی ایماژ

در ژانویه سال 2016 ، آماندالا استنبرگ ویدئویی را برای عکس رسمی رسمی Teen Vogue ارسال کرد که پس از آن دوباره به Tumblr خود ارسال کرد. در این ویدئو ، او به طور اتفاقی و بسیار فصاحت به عنوان دوجنسگرا ظاهر می شود ، در حالی که در مورد لزوم نمایندگی بیشتر در رسانه ها صحبت می کند. چند ماه بعد ، استنبرگ نیز به عنوان غیرقانونی ظاهر شد ، به این معنی که او به عنوان یک مرد یا یک زن شناخته نمی شود. وی در مورد Tumblr اظهار داشت که او راحت است که از ضمایر آنها استفاده کند ، اما بعدا ابراز تمایل کرد که از آن ضمایر در خارج از "قلمرو تامبلر" استفاده نشود ، زیرا این امر می تواند تولیدکنندگان را سردرگم کرده و بر حرفه بازیگری او تأثیر منفی بگذارد (از این رو استفاده ما از او / ضمایر او در این مقاله). این روند بیرون آمدن نه تنها استنبرگ را وارد جامعه LGBTQ کرد ، بلکه او را به عنوان یک نوجوان غافلگیرانه متفکر و خودآگاه ، به بسیاری از افراد معرفی کرد ، که افکار او در مورد خودش و دنیای اطراف او حکایتی فراتر از سالهای خود نشان می دهد.

بیانسه: لیموناد

یکی دیگر از نمایش های برجسته استنبرگ در این دوره ساخته شده در Lemonade بود ، ویژه HBO 2016 که تصاویری را به آلبوم تازه منتشر شده بیانسه با همین نام اضافه کرد. آنچه شروع می شود به عنوان داستان بسیار شخصی بیانسه برای کشتی گیری با خیانت همسرش ، به تدریج دامنه خود را گسترده تر می کند تا اینکه به ادای احترام به همه زنان سیاهپوست تبدیل شود. Amandla Stenberg در اواخر فیلم ظاهر می شود ، در یک محیط روستایی ، در کنار نوازندگان Zendaya ، Ibeyi ، و Chloe x Halle — و همچنین خود Beyoncé. اگرچه استنبرگ (مانند اکثر نوازندگان) هیچ خطی در لیموناد ندارد ، اما ظاهر بی نظیر و چهره رسا او ظاهر او را به یاد ماندنی می بخشد.

همانطور که هستی

استنبرگ در فیلم As You Are ، یک درام ایندیو در اوایل دهه 1990 نقش اصلی را بازی کرد. تمرکز اصلی فیلم رابطه دو پسر نوجوان است که با بازی اوون کمپبل و ستاره غریب چارلی هیتون بازی می شود. استنبرگ در یک دختر نوجوان ایفای نقش می کند که دوستشان می شود و سپس با هر دو آنها عاشقانه می شود ، هرچند به زودی مشخص می شود که علاقه اصلی عاشقانه پسران به یکدیگر است. همانطور که در جشنواره فیلم ساندنس 2016 به نمایش درآمده اید ، و سرانجام در فوریه 2017 یک اکران تئاتر محدود دریافت کرد. گرچه این فیلم به طور گسترده دیده نمی شد ، اما اولین بار فیلم اکشن زنده خود را از زمان بازی های گرسنگی به استنبرگ ارائه داد و نحوه نمایش او به عنوان یک بازیگر بزرگ شده بود.

همه چیز ، همه چیز

در سال 2017 ، آماندالا استنبرگ اولین بازیگر نقش اول مرد خود را در یک تصویر اصلی حرکتی ، عاشقانه همه چیز ، همه چیز ، بر اساس رمان بزرگسالان جوان توسط نیکولا یون انجام داد. استنبرگ در نقش مادی ، دختر نوجوانی است که از یک اختلال ایمنی رنج می برد و خروج از خانه را برای او غیرممکن می کند. او عاشق پسری به نام اولی (نیک رابینسون) می شود که در در کنارش حرکت می کند و رابطه آنها منجر به یادگیری بیشتر در مورد خودش ، دنیای بیرون و اسرار خانواده اش می شود. این فیلم بازبینی های متفاوتی را دریافت کرد ، اما از انتظارات در گیشه فراتر رفت ، که این نشان for خوبی برای آینده حرفه ای استنبرگ است. نه تنها این ، او همچنین آهنگی را برای موسیقی متن فیلم ضبط کرد ، جلد "بگذار کودک من بماند" توسط مک دومارکو.

فیلم های آینده

از این نوشتار ، آماندالا استنبرگ در سه فیلم آینده نقش هایی دارد. در Where Hands Touch او یک نوجوان چند جانبه را بازی می کند که در تلاش برای زنده ماندن در آلمان نازی است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امه آسانته ساخته شده است ، و لباس های ابی کورنیش و جورج مک کی را دارد. The Darkest Minds ، اقتباسی از رمان علمی تخیلی بزرگسالان جوان الکساندرا براکن ، ستاره های استنبرگ در نقش روبی ، نوجوانی با ابرقدرت های مرموز که در آینده زندگی می کنند و در آینده زندگی می کنند که بیشتر کودکان جهان توسط یک بیماری از بین رفته اند و بقیه در حال جهش هستند. روشهای عجیب گوندولین کریستی و مندی مور نیز ستاره می شوند. در The Hate U Give ، استنبرگ در نقش استار کارتر ، نوجوانی که شاهد تیراندازی دوست غیرمسلح خود توسط یک افسر پلیس سفید است ، می شود و وقتی از وی خواسته می شود واقعیت را درباره واقعه بیان کند ، باید با مشکلات پیش آمده روبرو شود. Hate U Give بر اساس رمانی از سال 2017 توسط آنجی توماس ساخته شده است که از جنبش Black Lives Matter الهام گرفته شده است.

Amandla Stenberg هنوز تنها 19 سال دارد و در آستانه تبدیل شدن به یک ستاره اصلی فیلم است ، حتی اگر او همچنین یک فعال صریح و فعال با علاقه به نوشتن و ساخت موسیقی است. با آنچه امیدوارم حرفه ای بسیار طولانی پیش روی او باشد ، تصور کردن از ارتفاعاتی که ممکن است به او برسد غیرممکن است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
محسن سلحشوری