فیلم به توان 3

اگرچه او روزهای زندگی خود را به عنوان تبعید پانم ، که به آثار باقیمانده منطقه 12 منتقل شده بود ، زندگی می کرد ، داستان کاتنیس با یادداشت تلخی تمام شد. در این مقاله ، او و پیتا یاد گرفتند که اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند - گرچه او هنوز هم از گرگرفتگی PTSD رنج می برد و غالباً از او سؤال می کرد که آیا احساسات یا حافظه خاصی صادق است. و گرچه کاتنیس در جوانی تصمیم گرفته بود که به دلیل ظلم دولت برفی ، هرگز فرزندی نداشته باشد ، او و پیتا در دوران صلح دو فرزند ، یک پسر و یک دختر به دنیا آوردند.

در آن زمان ، 20 سال از آن دستبردهای سرنوشت ساز گذشته بود که همه چیز را به حرکت درآورد و Katniss از این واقعیت که این بازی ها تاریخ بودند ، تشویق شده و فرزندان او هرگز با آن دسته از خونریزی که والدینشان داشتند ، روبرو نمی شوند. درست مانند خانواده ها حتی در بدترین شرایط زندگی واقعی ، همچنان به رشد خود ادامه داده اند ، ظهور صلح جدید به کاتنیس احساس آرامش او را برای ورود زندگی جدید به یک دنیای بهتر (امیدوارانه) می دهد. اما او و پیتا هر دو زخمهای روحی و جسمی آزمایشات خود را برای همیشه متحمل شدند.

این پیام ساده بود: صلح برای کسانی که برای دستیابی به آن تلاش کرده اند به راحتی حاصل نمی شود. دقیقاً مانند سربازان پا که ممکن است آن را از یک جنگ جسمی نجات دهند ، ذهن هرگز از آنچه اتفاق افتاده است ، و چه / چه کسی گمشده ای در میدان جنگ پشت سر نمی گذارد. این یک نکته بسیار مهم برای نویسنده بود ، زیرا ممکن است نمادنگاری عاطفی تیم هوادار تیم Peeta / Team Gale-شعار دهنده گیل ، اگر گفته می شد در پایان بیانیه ضد خشونت را تحت الشعاع قرار می داد ، اگر اوضاع برای این دو خیلی سرگرم کننده نبود.

Mockingjay چیزی بیش از پیشگویی برای مقاومت نبود

الهام سوزان کالینز از بازی های Hunger که به واسطه پخش کانال های بین فیلم های جنگ عراق و نمایش های بازی های تلویزیونی مشتق شده است ، از آنجا که او شروع به پخت و پز یک ارتباط نگران کننده بین مفهوم وحشیگری و سرگرمی کرد. و در حالی که مسکینگی مطمئناً با دور شدن از Hunger Games به عنوان محلی برای انجام این عمل ، از جنبه ورزشی فاصله گرفت ، رابطه تبلیغات سیاسی با مردم همچنان عامل اصلی داستان بود.

این مفهوم که خشونت شدید می تواند به چنین سرگرمی و سرگرمی بی نظیری مانند این تبدیل شود ، مطمئناً چیز جدیدی نبود. اما روشی که از طریق آن برنامه های اجباری رسانه ای دولتی آنچنان توسط دولت مسلح شد ، روایتی جدید بود که همچنان مرتبط است. حتی وقتی اوج سریال او در قالب جدید و در سطح زمین آغاز شد ، استفاده از پیشنهاد و خشونت ویدئویی از طرف هر دو طرف قطعاً موضوعی عمداً مشترک بود که این سه کتاب و چهار فیلم را به هم چسباند. از آنجا که سهام بازی های Hunger به یک جنگ داخلی تمام عیار تشدید می شوند ، شیوه و روحیه پوشش به طور هشدار دهنده از هم جدا می شوند.

فرار خوانندگان و بینندگان این بود که سعی کنند گذشته از تصویری دو بعدی از آنقدر گرسنگی ، بردگی ، خونریزی و نزاع و گذشت را ببینند و برای همدردی واقعی با افرادی که از آن رنج می کشند و در مقابل چنین استبدادهایی دقیقاً همان جا روی پرده های خود می جنگند. .

توصیه شده
بعدی
چه اتفاقی برای Rue از بازی The Hunger افتاده است؟
تصاویر Lionsgate / Getty
توسط اله کالینز / دسامبر. 14، 2017 2:01 EST

وقتی The Hunger Games در سال 2012 منتشر شد ، ابتدا نام Amandla Stenberg در رسانه ها شنیده شد زیرا برخی از طرفداران از اینکه یک دختر سیاه پوست در حال بازی Rue است ، رقیب جوانی که کتنیس Everdein ، جنیفر لارنس دوست داشت ، با وجود این واقعیت که Rue در آن توصیف شده ناراحت بودند. رمان به عنوان داشتن پوست تیره. این یک جنجال عجیب و تاسف انگیز بود اما استنبرگ 13 ساله از آن به بیرون آمد و به دنبال عالی بود ، بیانیه ای را منتشر کرد که در حالی که ایستاده زمین خود را نه تنها به عنوان یک بازیگر بلکه به عنوان یک هوادار خود ، کتاب بزرگراه را در پیش گرفت.

Hunger Games اولین فیلم استنبرگ نبود — که در سال 2011 آمد ، وقتی او نسخه جوانی شخصیت Zoe Saldana را در کلمبیا بازی کرد - اما قطعاً مشخصات وی را بالا برد. متأسفانه ، ری در فیلم اول می میرد ، بنابراین استنبرگ برای هیچ یک از دنباله های Hunger Games بازنگشت. در واقع ، مدتی طول کشید تا به فیلم بازیگری بازگردد. حالا که بازگشت ، او بسیار بزرگ شده است ، بنابراین اگر شما حرفه ای او را دنبال نکرده اید ، حتی ممکن است ارتباط برقرار نکرده باشید. با توجه به این نکته ، در اینجا یک تور سریع از کارنامه شگفت انگیز پس از گرسنگی بازی های آماندالا استنبرگ آمده است.

خواب آلود توخالی

با توجه به توجه او به بازی های Hunger Games ، استنبرگ در فصل اول سریال Sleepy Hollow نقش مکرر را ایفا کرد ، این درام فوق طبیعی که با شروع سال 2013 در Fox به مدت چهار فصل اجرا شد. او با بازی مکی ایروینگ ، 13 ساله دختر پیر پلیس محلی فرانک ایروینگ و وکیل سینتیا ایروینگ. او در چهار قسمت ظاهر شد ، اما برجسته ترین فیلم "کشتی" بود که در آن یک دیو تعقیب می کند و سپس او را در جستجوی کتاب مقدس که زمانی متعلق به جورج واشنگتن بود ، در اختیار دارد. سرانجام دیو توسط قهرمانان نمایش اخراج می شود و مکی بی ضرر است. با این حال استنبرگ به دنبال تعقیب و گریزهای دیگر شد و مکئی هرگز به این نتیجه نرسید

بعد از فصل اول گوش داد.

آقای رابینسون

نقش بعدی تلویزیونی استنبرگ بر عهده آقای رابینسون بود ، یک وسیله نقلیه کوتاه مدت sitcom برای کریگ رابینسون ، یک ستاره استراحت NBC's The Office. رابینسون معلم موسیقی بازی کرد و استنبرگ هالی فاستر را نیز یکی از شاگردانش بازی کرد. این نمایش در ابتدا برای فصل تلویزیونی 2013-2014 در نظر گرفته شده بود ، اما فقط شش قسمت ساخته شد و آنها سرانجام در تابستان سال 2015 از شبکه NBC پخش شدند. علی رغم حضور رابینسون ، استنبرگ و ستاره فرشیر پری گیلپین به عنوان مدیر مدرسه ، آقای. رابینسون ضعیف مورد بررسی قرار گرفت و قبلاً نیز به فراموشی سپرده شده است. خوشبختانه ، این امر هم به رابینسون و هم به استنبرگ اجازه داده است تا به سمت پروژه های بهتر حرکت کنند ، بنابراین هواداران هردو احتمالاً باید سپاسگزار باشند که در طی چند سال گذشته در یک صندلی متوسط ​​نبوده اند.

Niobe

یکی از شگفت آورترین نقش های استنبرگ به هیچ عنوان به عنوان یک بازیگر نیست بلکه به عنوان یک نویسنده کتاب های کمیک است. از سال 2015 ، او با نویسنده / ناشر سباستین A. جونز و هنرمند اشلی A. وودز در سریالی به نام Niobe همکاری داشته است. کاراکتر عنوان یک زن رزمنده در یک محیط فانتزی است که نیمی از انسان و نیمه جن و همچنین سیاه است. استنبرگ گفته است که او با هویت چند جانبه این شخصیت ، از اجداد سیاه و دانمارک ، هویت می یابد. وی در گفتگو با هافینگتون پست گفت: "من ترک کردم که صدای نایوب را بدهم و داستان او را نوشتم زیرا سفر او سفر من است." "من به پیشینه نژادی مخلوط او و تلاش برای کشف قدرتها و نقاط قوت ذاتی او متصل می شوم تا یاد بگیرم که او واقعاً کیست." سری اصلی سال 2015 با عنوان Niobe: She is Life بود و سری جدیدی در سال 2017 با عنوان شرورانه تر Niobe: She Death ظاهر شد. کار او روی این کمیک نشانه اولیه ای بود که نشان می دهد استنبرگ به زودی بیش از یک بازیگر شناخته می شود.

صحنه اجتماعی
گتی ایماژ

طی چند سال گذشته ، استنبرگ به عنوان بخشی از گروه های استقلال هزاره ای شناخته می شود که دائماً در فضاهای اجتماعی و مشارکتی در کنار هم دیده می شدند. در بهار سال 2015 ، او با بنیانگذار مجله Rookie Tavi Gevinson ، Willow Smith (دختر ویل اسمیت و Jada Pinkett) ، Kiernan Shipka بازیگر نقش مکمل مرد و نوازنده لورن ترک در ارتباط ماند. عکس های ارسال شده به حساب های اینستاگرام آنها آنقدر FOMO ایجاد کرده اند که مقالاتی درباره آن نوشته شده است. در سال 2016 ، او در یک کمپین عطر برای طراح مد Stella McCartney در کنار نوازنده Grimes ، مدل کنیا کینسکی-جونز (دختر کوینکی جونز و نستاسا کینسکی) و لولا لئون (دختر مادونا) ظاهر شد. او در ردیف جلوی یک نمایش مد مارک جیکوبز (که در بالا مشاهده می شود) با کیورن شیپکا ، خواننده آندرا روز ، اشلی بنسون ، ستاره زیبا لیزرها و بازیگر زن اودیا راش عکاسی شد. همه این ارتباطات ممکن است برای نسل های قدیمی کم عمق و بی تأثیر به نظر برسد ، اما در این عصر رسانه های اجتماعی ، وقتی جوانان به طور خاص حرکات افراد مشهور را دنبال می کنند ، گویی که آنها را می شناسند ، اهمیت حرفه فرد برای اداره کردن با یک جمعیت جالب نباید باشد. دست کم گرفت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
محسن سلحشوری