فیلم به توان 3

کلون های دیگر وجود دارد

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳ ب.ظ

آرنا برای 75مین سالانه بازی های گرسنگی توسط مقاوم سازی میله صاعقه بیت در Catching Fire نابود شد و این بدان معنی بود که این بازی ها انجام شده است. این بدان معنا نیست که برف کاملاً ساخته شده است و هنوز هم نمایشی از کشتارهای خشونت آمیز ساخته شده است.

سکه Katniss و به اصطلاح Star Squad او را فرستاد - از جمله پیتای شستشوی مغزی که چیزی بیش از کشتن علاقه شریک سابق خود- عشق-بریده عشق- به بخشی از ظاهراً امن شهر برای ارسال فیلم های پمپ بیشتر برای دیگر شورشیان فرستاد. اما هنگامی که فرمانده بوگس در عمل کشته شد ، وی مسئول تیم قرار گرفت و تصمیم گرفت با کمک یا بدون کمک آنها به عمارت رئیس جمهور اسنو برود. این به معنای رفتن به زیر زمین برای تلاش برای جلوگیری از کمبود دوربین های نظارتی و تله های کاشته شده در سطح شهر بود ، اما آنها در زیر زمین نیز ایمنی و راحتی پیدا نکردند. جهش های شدید اسنو نیز آنها را در آنجا پیدا کرد و پدر و مادر تازه متولد شده فینیک اودار را بیرون آورد.

این تحولات بسیار چشمگیر بود ، زیرا این بدان معنی بود که هیچ فراری از عشق اسرارآمیز اسنو از خشونت وجود ندارد. از آنجا که دامهای مرگبار شوم او دیگر در اختیار آرنا ها نبود ، دیگر نمی توان آنها را فقط راههای سرگرم کننده مجازات ولسوالی ها برای قیام تاریخی خود در نظر گرفت. منظور آنها این بود که اسنو و خونخواهی اش به طرز سیری ناپذیری خونخوار بودند و مهم نیستند که تا چه حد به تاکتیک های نابخردانه آنها نزدیک شده است. حتی حیاط خلوت خود اسنو نیز از استفاده از وسایل فوق العاده وحشیانه برای از بین بردن دشمنان خود معاف نبود.

گیل (شاید) سهوا خواهر کتنیس را کشته است

با این همه دستکاری ذهنی که هنگام اسارت در پایتخت به پیتا انجام می شد ، به نظر می رسید انتخاب کاتنیس بین پیروزی او و پیرزن محرمانه وی ، گیل آسان باشد. یکی هنوز هم تا حدی متقاعد شده بود که باید او را بکشد و دیگری در کنار او ایستاد ، که آماده مرگ برای او بود. اما گیل اشتباه بزرگی مرتکب شد که برای همیشه مانع رابطه وی با کاتنیس شد.

در منطقه 13 ، او با Beetee و دیگران همگام شد تا دستگاههای بمب گذاری را که حداکثر ضربات را تأمین می کند ، ایجاد کند - یک انفجار ، به دنبال دیگری که ممکن است هر یک از مضراتی را که مایل به ارزیابی خسارت از اول است ، از بین ببرد. این تاکتیک به خودی خود بسیار شگفت انگیز بود ، اما همانطور که سرانجام کاتنیس موفق شد راهی دروازه عمارت اسنو شود ، این اسلحه به ویژه وحشتناک شد که شاهد عمل بود.

اسنو همه بچه های پایتخت را به دروازه ها فراخواند و قول داد که آنها را برای صیانت حفظ کنید ، اما بمب های چتربینی که روی سر آن افراد جستجوگر بی گناه قرار گرفتند ، ریختند. خواهر کوچک کاتنیس پریم با یکدیگر خدمه پزشکان شتافت و در معرض انفجار ثانویه قرار گرفت. به همین دلیل ، کاتنیس همیشه گیل را مقصر می شمرد. این نه تنها به طور مؤثر به هر فرصتی برای ایجاد رابطه عاشقانه بین آنها خاتمه داد ، بلکه به کاتنیس (و مخاطبان) نشان داد که حتی متحدین می توانند ظالمانه باشند فقط بخاطر آن - که مفهوم تقسیم مرد خوب و بد هیچگاه کاملاً مناسب نیست. به همان سادگی که به نظر می رسد

سکه دشمن شد

در میان انفجارهای کنار دروازه ، کاتنیس به شدت سوزانده شد و برای بهبودی از جراحات وی نیاز به مراقبت های شدید داشت. هنگامی که آگاهی دوباره پیدا کرد ، مقاومت رسالت خود را برای نفوذ در عمارت به پایان رسانده بود. رئیس جمهور اسنو اسیر جنگ بود و سرانجام سکه محل را اداره کرد. اما اسنو راه خود را کاملاً تمام نکرد.

به کاتنیس اجازه صحبت با برف در باغ گل رز خود داده شد ، و سپس به او اطلاع داد که آن بمب ها خلقت Capitol نیستند و علاوه بر این ، سکه فقط نسخه دیگری از خودش بود. مطمئناً ، نخستین اقدام سکه به عنوان رئیس جمهور موقت ، جمع آوری پیروزی ها برای رأی دادن در مورد اینکه آیا فرزندان رهبر کاپیتول را به خاطر انتقام خود به نسخه شخصی خود از بازی های گرسنگی ارسال کنید. کاتنیس به همه پرسی رای مثبت داد ، اما از وی خواست که اجازه صادرات برف را برای رأی مثبت صادر کند ، شرایطی که سکه با آن رضایت داشت.

سکه با رای مثبت کاذب کاتنیس تا حدودی فریب خورد زیرا او از عطش انتقام جویی کور شده بود (و احتمالاً تصور می کرد که کاتنیس ، که خودش دو بار به بازیها وارد شده بود) ، از دیدن کودکان Capitol خوشحال تر خواهد بود. ساخته شده برای پرداخت آن). دلیل دیگری که تعهد Katniss برای حمایت از بازی های جدید توسط Coin پذیرفته شد این بود که وی کم کم شخصیت شخصیت Katniss را نادیده گرفت و امتناع از آن ، همانطور که Peeta یک بار گفته بود "تبدیل به قطعه دیگری در بازی های آنها شد." در همین حال ، کاتنیس واقعاً بازی طولانی را انجام می داد.

کاتنیس قاتل شد

از آنجایی که سکه ظاهراً یکی از صفحات شیطانی بود ، تصمیم گرفت اعدام اسنو را علنی کند. بنابراین ، کاتنیس ، مسلح به کمانش ، قرار بود حکم اعدام اسنو را در مقابل کل پانم اجرا کند. اما با توجه به سخنان اسنو در مورد سکه ، و آگاهی از اینکه رئیس جمهور در حال برنامه ریزی دقیقاً بی رحمانه آخرین است ، وی در عوض سکه را ترور کرد ، با این هدف که بزودی قرص خودکشی شبانه خود را بگیرد. کاتنیس می دانست که دلایل قتل سکه برای بیشتر مردم ناشناخته است و به او محاکمه می شود

یک خائن است ، اما او مایل به تجارت زندگی خود بود تا اطمینان حاصل کند که بازی شرارت گرسنگی هرگز دوباره اتفاق نیفتد.

تلاش خودسوزی وی توسط پیتا خنثی شد ، وقتی که به تاریخ مشترک آنها می آمد رمز واقعی "واقعی" را کشف می کرد و به جرم او به جرم قتل سکه به زندان افتاد. در کتاب ، وی بعدا به دلیل جنون تبرئه شد. در این فیلم ، رئیس جمهور جدید پیلور ، که سابقاً فرمانده مرکزی مقاومت بود ، بی سر و صدا او را بخاطر این جنایت عفو کرد. در همین حال ، برف در غوغایی آشکار و ناگهانی که پس از ترور سکه کاتنیس به دست آمد ، کشته شد.

آیا آخرین بار اسنو بازی کاتنیس را انجام داد؟ آره. اما همچنین همان مخالفت های هدفمند از بازی های موجود در عمل او نیز وجود داشت. درست مثل اولین باری که آن انواع توت های شبانه بازی می شوند ، هنگامی که او و پیتا آنها را دور هم جمع کردند تا کاپیتول را یک پیروز در دور اول انکار کنند ، او قرار نبود خودش را به معرض نمایش چنین محاکمه عمومی و اعدام بگذارد. مردم بی پروا همواره می خواهند. خوشبختانه ، او به لطف رحمت دولت ورودی ، همچنان موفق به فرار از تماشای رسانه ها شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
محسن سلحشوری