فیلم به توان 3

چگونه بازیگران The Hunger Games باید واقعاً به نظر برسند

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵ ب.ظ

همانطور که هر ادای احترام خوب Suzanne Collins 'The Hunger Games' می داند ، این سریال در تبدیل رمان ها به صفحه بزرگ چندین آزادی خلاقانه به خود گرفت. از اضافه کردن صحنه های اضافی تا از بین بردن کاراکترها - و هر اتفاقی که با ریش Seneca Crane افتاده بود - فیلم ها به طور قطع با مواد اصلی خود متفاوت بودند ، برای بهتر و بدتر. یکی از تغییرهای ظریف به واسطه نگاه شخصیت ها به وجود آمد که تمایز آن با توصیف های ادبی آنها متفاوت است. در اینجا نحوه بازیگران The Hunger Games باید مطابق کتاب ها به نظر برسند.

کاتنیس اوردین
Lionsgate / Branden Stall for Looper

دقیقاً همانطور که در رمان ها انجام داد ، Katniss Everdeen با بازی جنیفر لارنس ، یک نوار زینتی تزئین شده را برای مدیریت موهای بلند و قهوه ای خود ورزش کرد ، و او آن را به اصطلاح "نگاه درز" از پوست زیتون ، موهای تیره و مو لباس فروتنانه حاکی از زندگی وی در یکی از ولسوالی های کمتر مورد علاقه پانم است. یکی از تفاوت های بارز هنگام ظاهر او ، این واقعیت بود که او به اندازه دختر در آتش کوتاه و موفقی نبود.

انحرافات جزئی دیگری نیز وجود دارد ، مانند این واقعیت که ژاکت شکار او از درام کمی مناسب تر از طرفداران آن بود که ممکن است انتظار داشته باشم از پدر فقیدش دست ببندم و چشمان او گاهی کمی سبزتر یا آبی به نظر می رسید. بیشتر از خاکستری مهمترین خطای ترجمه اما سن او بود. لارنس در اوایل دهه 20 وقتی بود که نقش پیشکسوت 16 ساله را بازی کرد ، اما بسیاری از هواداران حاضر بودند از روند پیر شدن تطبیقی ​​در آنجا غافل شوند اگر این به معنای خراب کردن برنده نهایی اسکار برای این قسمت باشد.

از نظر کاتنیس: تقریباً همه پسران و حداقل نیمی از دختران از من بزرگترند ، حتی اگر بسیاری از ادای احترام هرگز به طور صحیح تغذیه نشده اند. می توانید آن را در استخوان ها ، پوست آنها ، نگاه توخالی در چشمانشان مشاهده کنید. من ممکن است به طور طبیعی کوچکتر باشم ، اما در کل توانمندی خانواده ام در این زمینه به من راه یافته است. من مستقیم ایستاده ام و در حالی که نازک هستم ، قوی هستم. گوشت و گیاهان از جنگل همراه با ورزشهایی که برای بدست آوردن آنها صورت گرفته ، نسبت به اکثر آنهایی که در اطرافم می بینم ، به من سلامتی بیشتری داده اند. - بازی های گرسنگی

امتیاز دقیق گیمیمکرها: 6/10 - حتی اگر فراموش کردن اختلافات جسمی به لطف چقدر قانع کننده بودن لارنس ممکن بود در طول اوج گرفتن شورش باشد ، فراموش می شود ، نسخه صفحه نمایش او هنوز قدیمی تر ، بلندتر و بسیار بهتر از شرح کتبی کاتنیس ... و آخرین تفاوت آن به اندازه اهمیتی نخواهد داشت اگر بدانید که این داستان به نام بازی های گرسنگی خوانده نمی شد.

پیتا ملارک
Lionsgate / Branden Stall for Looper

درست مانند Katniss ، فیلمسازان وقتی نوبت به آوردن پیتا ملارک به زندگی جادوگری از طریق جاش هاتچرسون رسید ، چیزهای زیادی پیدا کردند. در هر دو تکرار مکتوب و فیلم ، پیتا دارای موهای بلوندی زیر آب است که در امواج قرار می گیرند ، از قد متوسط ​​و یک ساختمان انبوه ، راه سختی را با جابجایی آرد در اطراف نانوایی والدینش به دست آورده و چهره ای لطیف و البته دلپذیر را که Katniss می تواند به راحتی غلبه کند. وقتی که او می خواست. لبخند او حتی در وخیم ترین شرایط ، واقعی و همیشه حاضر بود.

با این حال ، به جای امضای شخصیت های آبی ، این فیلم peepers های فندق را به او تقدیم کرد و برخلاف کتاب ها ، Peeta هرگز پای خود را بعد از بازی ها از دست نداد ، که از نظر بسیاری به عنوان خروج شدید (و احتمالاً غیر ضروری) از آن خارج می شد. داستان و شرح او هرچه در بخش اندامهای پروتز فاقد آن بود ، بیشتر از کاهش روحی وی و میزان تلفات جسمی که در دو فیلم آخر به بدنش می رسید ، ساخته شد.

در چشمان کاتنیس: سپس چشمان او باز می شود ، بی نظیر آبی در گل قهوه ای و برگ های سبز. من می خندم و با اشاره به دندانهای سفید پاداش می خورم. - بازی های گرسنگی

امتیاز دقیق Gamemakers: 5/10 - جدا از چشمان شکلات و این واقعیت که موهای او پس از فیلم اول به نوعی در یک بوفانت عجیب و غریب لاغر شدند ، ظاهر بسیار دقیق بود. اما این واقعیت که وی در سه فیلم از چهار فیلم یک اندام اضافی داشت ، یک فاصله بزرگ از رمان ها بود.

گیل هاثورن
Lionsgate / Branden Stall for Looper

اگر شخصیتی وجود داشته باشد که شاید کاملاً با ظاهر همتای بازیگر خود مطابقت داشته باشد ، لیام همسورث به عنوان دستی ترین شکارچی منطقه 12 ، گیل هاثورن بود. در کتابها ، او به عنوان موهای تیره و کاملاً خوش تیپ و قوی با همان موهای تیره و چشمهای خاکستری مشخص شده است که بسیاری از کودکان معادن ذغال سنگ منطقه 12 از جمله خود کاتیس را نشان می دهد.

اگرچه روی صفحه نمایش گیل کمی پررنگ تر از نوشته شده بود ، و مطمئناً به نظر نمی رسید بسیاری از وعده های غذایی اخیر را از دست داده باشد ، اما باز هم یک نمایش کاملاً دقیق بود - غافل از این واقعیت ، که مانند کاتنیس او نیز پیرتر بود. فیلم از کتاب. او و کاتنیس هر دو شکارگر قوی و درختی بودند که می توانستند به راحتی همانطور که ​​در دست چاپ بودند ، به عنوان عموزاده های فاضل متقاعد کنند. و دقیقاً مثل کتاب ، او خیلی اوقات لبخند نمی خورد و به نظر می رسید کاملاً ارعاب کننده باشد (یا همانطور که کاتیس گفته است ، "کسی را تهدید می کند")

به عنوان یک نتیجه از grinlessness شدید خود را.

از نظر کاتنیس: اما این کار را انجام نمی داد ، چه با عاشقانه ای که من در عرصه بازی کردم ، این بود که بهترین دوست من گیل باشد. او خیلی خوش تیپ ، خیلی مرد بود ، و کم کم حاضر به لبخند زدن و بازی خوب برای دوربین ها نبود. اما کاملاً کمی شبیه به هم هستیم. ما این ظاهر درز را داریم. موهای تیره ، پوست زیتون ، چشمهای خاکستری. بنابراین برخی نبوغ او را پسر عموی من کردند. - آتیش گرفتن

نمره دقت بازیگران: 9/10 - همسورث مانند لارنس ، هنوز لمس خیلی قدیمی به نظر می رسید تا نوجوان شود. اما بله ، او مطمئناً باورپذیر بود زیرا دختران پسر در اطراف مدرسه نجوا می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
محسن سلحشوری